Pazar, Kasım 06, 2005

Kırkyama Yastık


Kırkyama
Yastık

4 Yorum:

saat: 7/11/05 09:42 , Blogger Elifce dedi ki...

Merhaba serpil aramıza hoş geldin.Oğlun ne iyi etmişki bu becerikli annesine bir wep sayfası açmış.Hatta geç kalmış :) kutlarım serpil hanım sizi yaptıklarınız çok güzel.Bu arada yardımcı olmamı istediğiniz bir şey olursa seve seve ederim.Arkadaşlarım diye bir link şimdilik göremedim.Bu linki koyarsanız insanlar sizi farkeder.Her gelen kişinin linkini koyun eğer o da sizi koymuşsa, koymadığında uyara bilirsiniz.
http://elifce.blogspot.com/

 
saat: 7/11/05 13:29 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpil hanım merhabalar
Sizde aramıza hoş geldiniz,blogunuz hayırlı olsun !
Linkimi eklediğiniz için teşekkür ederim,tabiki bende sizin linkinizi eklerim seve seve.Sevgiler...

 
saat: 7/11/05 17:00 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Serpil,
Kırkyama benim için çok özel bir elişidir.Çok genç yaşta kaybettiğim
anneaneciğimin,elinden hiç düşmezdi.Onun elinden çıkmış birkaç parçayı saklıyorum.Beni o günlere, çocukluğuma götürdünüz.
Elinize sağlık,
Sevgiyle kalın.

 
saat: 8/11/05 15:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili Serpil aramiza hosgeldin blogun hayirli olsun oglunun ellerine saglik.benim bloguda oglum bana acm1st1.neyseki büyütmüsüz bu güzellikleri bizlere yasatiyorlar hem kendi ogullarima hem senin ogluna Allah razi olsun diyorum onlarinda Allah yardimcisi olur insaallah.blogun elislerin cok güzel.misafirin bol olsun sevgiyle kal kolay gelsin.munevce
www.blogcu.com/munev/

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa