Salı, Kasım 15, 2005

NE KADAR SANALIZ

Sevgili Münevver hanım

Bloguma gelen güzel yorumunuzu okuyordum. Beni sobelediğinizi gördüm. Çok heyecanlandım. Bu sobelenme işinden korkuyordum yapamam diye.İnşallah birşeyler yazmayı başarırım.

1- Günde ortalama olarak kaç saat internettesiniz?

En az 4 veya 5 saat.

2- Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz? (hangisi)

Şimdilik eşimin hesabı ile MSNyi kullanıyorum.

3- Kaç tane mail adresiniz var?

l tane gmail hesabım var.

4- Sizinle bütünleşen bir (kod adınız) nickname'iniz var mı?

henüz yok.

5- İnternet ortamında tanışıp, gerçek yaşamınızda pekişen arkadaşlıklarınız var mı?

yokk.

6- İnternet üzerinden alışveriş yapıyor musunuz?

Ben yapmıyorum ama oğlum yapıyor. Şimdiye kadar kitap, bilgisayar parçası ve kıyafet aldı.

7- Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp aklınıza ilk gelen cümleciği yazınız;"ya internet olmasaydı"...

İnternet olmasaydı blogum olmazdı.elimdeki örnekleri sizlerle paylaşamaz ve sizlerle tanışamazdım.

Bu kadar kısa süre içinde beni aranıza aldığınız için teşekkür ederim.İnşallah becermişimdir.

İnternette dolaşırken ilk önce Nalan hanımın blogunu gördüm ve ondan sonra bu bloğu kurduk.

Bende Nalan hanımı sobeliyeyim.

3 Yorum:

saat: 15/11/05 16:53 , Anonymous Adsız dedi ki...

SEVGILI SERPIL YAZDIGIN ICIN COK TESEKKUR EDERIM.NE GÜZEL OLDU.YENI ARKADASLARIMIZIN BIZLERE ISINMA TURU OLSUN ISTEDIM.ELINE YÜREGINE SAGLIK.AYRICA EKLEDIGINIZ YENI ISLER COK GÜZEL BENIMDE PECETELIGIM YOKTU SARI LAME KAPITONEDEN ALTINI DIKTIM YANLARINI NE YAPAYIM DIYE DUSUNUYORDUM. BANA FIKIR VERDINIZ TESEKKÜRLER SEVGILER..

 
saat: 17/11/05 11:15 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Sevgili Serpil eklediğin işler çok güzel. Hepimiz blog işine heyecanla başladık, sürüyor. Giderek çoğalmamız, birbirimize destek olmamız gerek. O kadar güzel imkan ki bu, daha önce hiç rastlamadığın örnekler, fikirler bulabiliyorsun. Ben çok mutlu oluyorum. Sevgiyle

 
saat: 17/11/05 12:36 , Blogger akçahan dedi ki...

İlk kez blogunuza rastladım.Aramıza hoşgeldiniz. Yazınızı keyifle okudum.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa