Salı, Aralık 06, 2005

10 Küçük Mutluluk

Sevgili Sibel beni "10 küçük mutluluk" konusu için beni sobelemiş. Dilim döndüğünce cevaplamaya çalışayım.

1- Normal zamanlarda farkına varmasak da rahatça nefes alıp vermek,
2- Kaza anında kendime geldiğimde oğluma seslenip onun sesini duyduğum an,
3- Her sabah bugün de sabah oldu diye allaha şükretmek,
4- Ailemle sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmek,
5- Arkadaşlarımın beni araması,
6- Çay, nescafe içmek, gezmek dolaşmak,
7- Eşimin hazırladığı masada hep beraber yemek yemek, bana çiçek alıp gelmesi,
8- Ufak tefek de olsa hediye almak ve vermek,
9- Yazın küçük balkonumda domates, biber, maydonoz, çilek (ve hatta ahududum bile var) yetiştirmek. Sabahları kalkınca onlarla konuşmak ve meyvelerini toplamak,
10- Bloguma güzel yorumların gelmesi yani blogumu ziyaret etmeniz ve diğer bloglarda yer almam,
beni mutlu ediyor.
Benim hemen aklıma gelen küçük mutluluklar bunlar ya sizinkiler.

Ben de Burcu'yu ve Akçahan'ı (Semanur) sobeliyorum.

2 Yorum:

saat: 7/12/05 20:46 , Blogger akçahan dedi ki...

Sevgili Serpil hanım çok güzel ve düşündürücü ifadeler..Hayatımızda sıradan gibi gelen güzellikleri kaybetmeden kıymetini hissedebilmek çok farklı ve güzel bir özellik.Beni sobelediğinizi gördüm en kısa zamanda yazmaya gayret edeceğim.Teşekkürler sevgiler

 
saat: 9/12/05 13:36 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil Abla,
Kaza haberini şimdi farkettim ben kusura bakma.Bu kadarıyla allah gelmiş geçmiş etsin.
Mutluluklarını her daim yaşaman dileklerimle.Sağlıcakla kalın...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa