Perşembe, Aralık 22, 2005

Ebru

Bu benim ilk ebru dememem. Yaptıkça bloguma ekleyeceğim.

13 Yorum:

saat: 22/12/05 01:24 , Anonymous Adsız dedi ki...

sevgılı Serpil blogun cok guzel olmus.hele fıskosla ebrun bır harıka .ellerıne saglık.hem calısıp hemde ne guzel ısler yapmıssınız.masaallah dıyecegım.ebru hayranıyım .ama bır defa kursa gelen boya satıs mumesıllerının reklam boyaları ıle yaptık.bırdahada yapmak nasıp olmadı.kök boyalarlamı calısıyorsun.kursa mı gıdıyorsun.ay cok soru sordum.sevgıler

 
saat: 22/12/05 02:14 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili sepil,
Bloğunuzun yeni şekli hayırlı olsun.Ebruları keyifle takibediyorum. Çok güzel,ellerinize sağlık.
Sevgiyle kalın.

 
saat: 22/12/05 11:33 , Blogger akçahan dedi ki...

Sevgili Serpil;
Ebru çok çok güzel çok beğendim.Bloğun yeni rengi de güzel.Sevgiler,hoşçakalın.

 
saat: 22/12/05 12:34 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Bu çok harika olmuş Sevgili Serpil
özel bir eğitim falanmı aldın. Evde yapılması oldukça zor olduğunu sanıyorum.Ellerine sağlık.

 
saat: 22/12/05 12:54 , Blogger Hayat Güzel dedi ki...

Benim hayallerimden birisi de bu; suya resim çizmek :)
Bu ilkse...
Elleriniz dert görmesin.
Bu arada sitenin yeni şekli çok güzel olmuş :)

 
saat: 22/12/05 21:55 , Blogger ev perisi;) dedi ki...

Sevgili serpil; ilk deneme için oldukça iyi bir çalışma!
Ayrıca ortak bir noktamızın olması ne güzel!

 
saat: 23/12/05 15:29 , Anonymous Adsız dedi ki...

İlk denemen bu ise bundan sonrakileri şimdiden merak ediyorum. Çok güzel.
Sevgiler,

 
saat: 24/12/05 22:42 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Ellerinize sağlık. Ben de bir gün ebru yapma fırsatı bulabilecek miyim acaba! öğrenmeyi çok isterdim...

Diğerlerini bekleyeceğim.
Sevgiler.

 
saat: 25/12/05 00:05 , Blogger Serpilce dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Bu ebruyu Ebrucuğum okulunda talebelerine yaptırırken ben de bir deneme yaptım.
Boyaları sormuştunuz. Hazır ebru boyalarının içine kitre konularak yapılıyormuş.
Sevgilerimle

 
saat: 26/12/05 00:34 , Blogger Hülya YILMAZ dedi ki...

Serpil'cim, ebrularını merakla bekliyorum.

 
saat: 26/12/05 19:38 , Blogger ZeYNeP dedi ki...

Çok güzel olmuss tebrik ederim, ne hoş şeyler bunlar, ben digerlerinide heyecanla bekliyorum,

sevgilerimle
Figen

 
saat: 3/1/06 19:38 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Serpilciğim Ebru sanatını bende çok seviyorum. İnşallah denemek birgün banada kısmet olur.
Boluyada selamlarımı gönderiyorum çünkü Oğlum 2 sene izzet Baysalda okudu . Yılbaşındada arkadaşlarını ziyarette oradaydı. Bağımlılık yaptı herhalde onda ayrılamıyor Boludan
Selamlar ve sevgiler

 
saat: 3/1/06 19:47 , Anonymous Adsız dedi ki...

Üstteki ben sukranca nın şükranı
Blogeri kullanmasını bilmiyorum adımı yazmamışım
SUKRANCA

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa