Cumartesi, Eylül 23, 2006

YENİDEN MERHABA !!!



















Sevgili arkadaşlarım,

İki aydır çok değer verdiğim bir arkadaşımın dükkanına giderek ona yardım ediyordum.
Bu yüzden bloğumla ve sizlerle yeteri kadar ilgilenemedim. Ama artık yeniden aranıza döndüm.
Yokluğumda beni yalnız bırakmayıp, ziyaretime gelen bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız, iyi ki sizleri tanıdım.
Herbiriniz benim için çok değerlisiniz.

Bu süre zarfında yeni birşey üretecek vakit bulamadığımdan, bloğumu yeni açtığım zamanlarda sizlerle paylaştığım naylon iple örmüş olduğum kare örtümü tekrar eklemek istedim.

Canım arkadaşlarım, hepinizin bereketiyle donatan Ramazan ayınız mübarek olsun.
Sağlık, mutluluk ve huzur dolu günler dileğiyle ...

45 Yorum:

saat: 23/9/06 03:15 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım serpil teyzem,
yeterki sen iyi ol.
senin mutlu, sağlıklı ve iyi olduğunu bilmek bana yetiyor.
o güzel yüreğinle etrafındakilere yardımcı olabilmek için çırpınıp duruyorsun.
kanatsız meleğim benim.
sen herşeyin en güzeline layıksın.
seni ne kadar çok sevdiğimi zaten biliyorsun.
herşey gönlünce olsun.
hayırlı ramazanlar.
sevgiler...

 
saat: 23/9/06 17:03 , Anonymous Adsız dedi ki...

Gökyüzünün melekleri
Devran eder felekleri
Bu ayda ikram edenin
Zayi olmaz emekleri
...........
Bu aya hürmet gerek,
Nîmete şükür gerek,
Mübârek Ramazan’da,
Hakka ibâdet gerek.

 
saat: 23/9/06 17:50 , Anonymous Adsız dedi ki...

serpilcim,
hayırlı ramazanlar diliyorum,
tekrar sizi aramızda görmek ne mutluluk özlemiştim ,
sevgilerimle

 
saat: 23/9/06 21:42 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım hoşgeldin. sen benim vefalı arkadaşlarımdansın unutma.
bende senin ramazan ayının hayırlı geçmesini dilerim.
sevgilerimle canım

 
saat: 24/9/06 07:39 , Anonymous Adsız dedi ki...

onbir ayın sultanı RAMAZAN-I ŞERİF'in tüm inanalara ve tüm insanlığa huzur, bereket,sağlık,afiyet,mağfiret ve iki cihan saadeti getirmesi duasıyla

 
saat: 24/9/06 08:06 , Blogger Şirin dedi ki...

Serpilciğim;
Sen ne güzel bir insansın ya! Mektubunu aldım... Mesajlarını okudum... Beni yalnız bırakmadığın ve de yol gösterdiğin için çok ama çok teşekkür ederim... Senin yakınındaki insanlar ne kada rşanslı olduklarının farkındadırlar umarım... Senin şahsında tüm blogcu arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum... Bu arada Ramazan ayını da kutlar bereketli, uğurlu olmasını dilerim... Her şey ama her şey.... gönlünce olsun! Tüm güzellikler seninle olsun benim temiz yürekli arkadaşım!
ikibin6

 
saat: 24/9/06 11:20 , Blogger >>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

Selam merhab ahoşçakal hayırlı ramazanlar:)

 
saat: 24/9/06 12:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. hayırlı ramazanlar

 
saat: 24/9/06 14:55 , Blogger sevilay dedi ki...

Ramazan ayiniz mübarek olsun canim. Bütün dualariniz kabul olsun.

Sevgilerimle

 
saat: 24/9/06 14:57 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan


poison ivy: RAHMET KAPILARININ ARDINA KADAR AÇILDIĞI,RAHMANIN AF İÇİNBAHANE ARADIĞI VE TÜM MÜSLÜMANLARIN HASRETLE BEKLEDİĞİ RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN..SELAM VE DUA İLE...

 
saat: 24/9/06 14:58 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

Bahar: Canım ablacım sana ailen ile birlikte hayırlı ramazanlar diliyorum allah ağız tadınızı bozmasın inşallah. Sevgiler......

 
saat: 24/9/06 14:59 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdam

e1y3: İyi akşamlar güzel haftasonları nasılsın.Bu aralar misafirlerim vardı gelemedim.Bundan sonra pc başı yapıyorum görüşmek üzere sevgiler ALİYE

 
saat: 24/9/06 14:59 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan


poison ivy: RAHMET KAPILARININ ARDINA KADAR AÇILDIĞI,RAHMANIN AF İÇİNBAHANE ARADIĞI VE TÜM MÜSLÜMANLARIN HASRETLE BEKLEDİĞİ RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN..SELAM VE DUA İLE...

 
saat: 24/9/06 15:00 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

didem: canım arkadaşım hayırlı ramazanlar dilerim kucak dolusu sevgiler antalyadan

 
saat: 24/9/06 15:02 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

susam: Merhaba ablacım hayırlı ramazanlar diliyorum sana.

 
saat: 24/9/06 15:03 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

cisil2006: hayırlı ramazanlar dilerim canım

 
saat: 24/9/06 15:04 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

serra: Tum ailenin mübarek Ramazan ayını tebrik eder hayırlara vesile olmasını dilerim. Bu hayırlı ayda dualarınız kabul olsun.

 
saat: 24/9/06 15:05 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

nejat kozan: ramazanı şerifinizi tebrik eder hayırlara vesile olmasını dilerim.

 
saat: 24/9/06 15:06 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

mersina: Senin ve ailenin Ramazan ayını kutlar sağlıklı nice ramazanlar dilerim...

 
saat: 24/9/06 15:06 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

mersina: Senin ve ailenin Ramazan ayını kutlar sağlıklı nice ramazanlar dilerim...

 
saat: 24/9/06 15:08 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

NAGİCE: hayırlı ramazanlar

 
saat: 24/9/06 15:08 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan


yamalı bohca: Arkadaşım iyi akşamlar hayırlı ramazanlar diliyorum sevgiler

 
saat: 24/9/06 15:09 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

mamila: serpilcim hoş geldin canım sanada hayırlı ramazanlar bereketi üzerimize olsun inşallah hoşca kal

 
saat: 24/9/06 15:11 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

poison ivy: RAHMET KAPILARININ ARDINA KADAR AÇILDIĞI,RAHMANIN AF İÇİNBAHANE ARADIĞI VE TÜM MÜSLÜMANLARIN HASRETLE BEKLEDİĞİ RAMAZAN AYINIZ MÜBAREK OLSUN..SELAM VE DUA İLE...

 
saat: 24/9/06 15:13 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

baharcicegi: canim ziyaretinicin tesekkür ederim,sanada ailenle huzurlu bereketli ramazanlar dilerim

 
saat: 24/9/06 15:14 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

sanong: Merhaba arkadasim sizede hayirli ramazanlar diliyorum sevgiler

 
saat: 24/9/06 15:15 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

hayatsu: teşekkür ederim,sana da iyi ramazanlar

 
saat: 24/9/06 22:56 , Blogger sebboy dedi ki...

Hayırlı ramazanlar...

 
saat: 25/9/06 00:14 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Sevgili Serpil; tüm ailenize mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir ramazan diliyorum. Sevgiler

 
saat: 25/9/06 00:30 , Anonymous Adsız dedi ki...

ablacım hoş geldin tekrar.. bereketli ve huzurlu bir ramazan dilerim.. hadi bakalım bizlere neler hazırladın... hoşçakal

 
saat: 25/9/06 01:08 , Anonymous Adsız dedi ki...

teşekkürler sevgili arkadaşım seninde ramazanın hayırlı olsun sevgiler

 
saat: 25/9/06 08:28 , Anonymous Adsız dedi ki...

Günaydınlar hoşgeldin ablacım. Merak etmeye başlamıştım artık bakıyorum eklemeler yok alalla diyordum kendimce :( Aman sağlık olsunda.
Naylon iple olan herşey daha bi güzel oluyor sanki yani benim daha çok hoşuma gidiyor diyebilirim. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Sevgiler

 
saat: 25/9/06 12:34 , Blogger akçahan dedi ki...

Ramazan Ayınızı kutlar, hayırlar getirmesini dilerim. Bizler de sizi tanımaktan çok memnunuz. Sevgiyle.

 
saat: 25/9/06 13:55 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Guzel bir Ramazan ayi diliyorum, hepimiz icin.

Sevgiler.

 
saat: 25/9/06 13:59 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım benim o kadar yoğun koşturmaca içinde bile bizleri ihmal etmedin iyiki varsın.HOŞGELDİN

 
saat: 25/9/06 14:30 , Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili Serpil arkadasına gecmis olsun..tekrar hosgeldin..Ailece saglık huzur icinde gecen güzel ibadetlerle süslenmis hayırlı ramazanlar dilerim

 
saat: 26/9/06 17:16 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

e1y3: İyi günler güzel haftalar ve hayırlı ramazanlar diliyorum. Yandaki danteli çok severim benimde var yanlız biraz değişikti sanıyorum bulunca sayfama eklerim Öpüyorum.ALİYE

 
saat: 26/9/06 17:17 , Blogger Serpilce dedi ki...

Mesaj kutumdan

sennur: Sevgili Serpil, sana ve ailene hayırlı, bereketliRamazan ayı diliyorum. Sevgiyle öpüyorum. İyi haftalar

 
saat: 26/9/06 17:17 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan


NURAY: günün aydın olsun ablam.hem bereketli sofralar hemde bol kısmetli ramazanlar dilerim

 
saat: 26/9/06 17:18 , Blogger Serpilce dedi ki...

mesaj kutumdan

serra: hosgeldiniz diyelim o zaman. Ilk yayinladiginizda da begenmistim, simdi de oyle. Elinize saglik.

 
saat: 27/9/06 01:11 , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım ablacım sende iyiki varsın bizler iyiki seni tanımışız sen kocaman yürekli güzel bir insansın.hayırlı ramazanlar ablacım sofranız bereketli olsun inşallah.

 
saat: 27/9/06 17:46 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bende iyi ramazanlar diliyorum.
Sevgiler.

 
saat: 27/9/06 23:53 , Blogger Nalan Kaplan dedi ki...

Serpilcim iyiki sende varsın,yeniden hoşgeldin :)

 
saat: 4/10/06 09:07 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpilcim hoşgeldin, Hayırlı Ramazanlar dilerim.

 
saat: 26/10/06 21:38 , Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili Serpil,iyi akşamlar,yeni eğtim döneminde başarılar diliyorum.sevgiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa