Perşembe, Şubat 22, 2007

Sevgili Arkadaşlarım,



Babam bir süredir hastaydı. Ameliyat oldu. Şükürler olsun Allah'ım onu bizlere bağışladı. Dolayısı ile çok zor zamanlar geçirdik. Bir süredir sizleri gelemediğim ve haber veremediğim için üzgünüm, beni anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyorum. Yüce Rabbım kimsenin başına hastalık vermesin.



Yokluğumda beni yalnız bırakmayıp ziyaretime gelen bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, iyi ki sizleri tanıdım. Her biriniz benim için çok değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum.



En kısa zamanda sizleri ziyarete gelmeye çalışacağım.

26 Yorum:

saat: 23/2/07 10:36 , Anonymous Adsız dedi ki...

canışım,
bir kez de burdan geçmiş olsun demek istedim. Allah bir daha göstermesin. ne kadar zor ve üzüntülü zamanlar geçirdiğini biliyorum.eminim arkadaşlarımızda anlayışla karşılayacaklardır, hiç üzülme.
seni seviyorum.

 
saat: 23/2/07 11:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

Buyuk gecmis olsun. Babanizin eski sagligina tekrar kavusmasi dilegiyle. Saglicakla kalin.

Tuhfe

 
saat: 24/2/07 11:02 , Blogger Şirin dedi ki...

Serpilciğim!
Çok geçmiş olsun!
Ben de senden uzun zamandır ses soluk çıkmayınca düşünmeye başlamıştım açıkçası "acaba olumsuz bir şeyler mi var?" diye...
Belli ki endişeli günler geçirmişsin... Yaşam böyle işte...
Acı tatlı ve de tuzlu...
Bi yakının hele anne-baba olursa bu yakının hop eder yüreği insanın... Neyse ki geçmiş kötü günler... Umarım baban daha da iyidir sen yazdığından beri...
Sen de kendine iyi bak arkadaşım...
Yeniden geçmiş olsun!

 
saat: 24/2/07 11:48 , Anonymous Adsız dedi ki...

serpilcim canım geçmiş olsun babnın daha iyi olmasına sevindim acil şifalar dilerim. bende seni merak etmiştim. yüreğim seninle. en kısa zamanda iyileşmesi dileklerimle sevgiler

 
saat: 24/2/07 20:17 , Anonymous Adsız dedi ki...

selam canım çok geçmişler olsun dilerim inşalla baban şimdi daha iyidir hayırlı akşamlar dilerim çok geçmş olsun

 
saat: 24/2/07 20:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

ya yuanlış yere tıkladım kusura bakma üstteki Anonymous benim
tekrar çok geçmi olsun

 
saat: 24/2/07 20:47 , Anonymous Adsız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.
Sevgiler,

 
saat: 26/2/07 10:14 , Blogger Nalan Kaplan dedi ki...

Serpilcim çok geçmiş olsun ,sen buraları düşünme canım önemli olan babanın iyileşmesi.Allah bir daha yaşatmasın acil şifalar versin inşallah.Sevgiler

 
saat: 26/2/07 10:54 , Blogger one ben bir sey dedi ki...

Serpilcim,
Bir kez daha geçmiş olsun dileklerimle acil şifalar dilerim.Sizde kendinize iyi bakın sevgilerimle.Bende sizi seviyorum.

 
saat: 26/2/07 11:14 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil gecmis olsun babacıgına Allah acil sifalar versin.basınızdan eksik etmesin.Sende kendine iyi bak.Allah yar ve yardımcınız olsun.saglık ve sevgiyle kal..
munevce

 
saat: 26/2/07 14:03 , Anonymous Adsız dedi ki...

ablacım çok çok geçmiş olsun.allah acil şifalar versin.sağlıklı ve mutlu günler dilerim.kocaman öptümmm

 
saat: 27/2/07 19:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

merabalarocelikle babaniza gecmis olsunallah bir daha gostermesin boncuklu islemelerinizi cok begendim ellerinize sagliksiziarkadaslarima kaydediyorum sizdeeklerseniz sevinirim sihhatli vemutlu gunler dilegiyle

 
saat: 27/2/07 20:01 , Anonymous Adsız dedi ki...

onceki mesajin sahibiyim kusura bakmayin adresimi yazmayi untmusum
kizlariminnakislari.blogcu.com

 
saat: 28/2/07 21:31 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar Serpilciğim büyük geçmiş olsun.Umarım baban şimdi daha iyidir.Hastalığın her çeşidi zor Allah nerde hasta varsa hepsine şifa versin.Bizdede hastalık vardı. Neyse Allah bir daha göstermesin herkesle birlikte bizlerin yakınlarına da şifa versin.Bu arada kendine iyi bak . Bakki HAstanada bakabilesin. Sevgiler Aliye

 
saat: 1/3/07 22:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

ABLACIĞIM... BABANIN HASTALIĞINA ÜZÜLDÜM... ÇOK GEÇMİŞ OLSUM , UMARIM ŞİMDİ DAHA İYİDİR... TEZ VAKİTTE SAĞLIĞINA KAVUŞMASI DİLEĞİYLE...
TEZ VAKİTTE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
HOŞÇAKAL

 
saat: 2/3/07 09:55 , Anonymous Adsız dedi ki...

arkadaşım günaydın ,
Babana geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum Allah şifalar versin öpüyorum seni sevgiler

 
saat: 2/3/07 09:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

iyi geceler canım,
cok cok gecmiş olsun üzüldüm

 
saat: 2/3/07 09:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım çok üzüldüm ,
Allah şifa versin babacığına sana da kuvvet..iyi geceler canım sevgiler selamlar..

 
saat: 2/3/07 10:30 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba canım..
öncelikle geçmiş olsun...seni özlediğimizi bil yeter...güzel bir hafta dilerim..

 
saat: 2/3/07 10:32 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhabalar,
geçmiş olsun serpil hanım.

 
saat: 2/3/07 10:33 , Anonymous Adsız dedi ki...

Gecmis olsun,
biz de boyle bir seyle ugrastigimizdan, insanin nasil her soylenenle olup olup dirildigini ama cok sukur sonunda hersye duzelince rahatladigini iyi bilirim.

 
saat: 2/3/07 23:30 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpil´cim, cok gecmis olsun canim. Bende yeni evime tasinmakla mesgul oldugumdan ugrayamamistim. Neyseki baban iyilesmis. allah bi daha göstermesin hastalik, uzun ömürler versin.
Sevgilerimle Sonia...

Yeni adresim:

http://soniavarol.com

 
saat: 3/3/07 10:49 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba canım..
umarım baban da sen de artık iyisinizdir..sağlık çok önemli.
Bir evde hasta oldumu.huzurda olmuyor değil mi?
sağlıklı mutluluk dolu günler dilerim canım
sevgiyle kal..

 
saat: 3/3/07 17:21 , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım ben ne zamandır sana uğramamıştım yeni öğreniyorum. Allah şifa versin iyi olduğuna sevindim. İnan çok üzüldüm.
sevgilerimle canım arkadaşım...

 
saat: 6/3/07 16:52 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Serpilciğim çok çok geçmiş olsun, zor günler yaşadınız mutlaka. Böyle durumlarda insanın gözü hiçbirşey görmez, tek konuya odaklanır bilirim. Umarım herşey eskisi gibi olur, normal yaşantınıza dönersiniz. Tüm ailenize sağlık diliyorum canım.

 
saat: 8/3/07 15:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım. Babanıza acil şifalar dilerim.
Bende biraz rahatsızdım.Epeydir gezemedim blokları.Kusuruma bakma o yüzden. Kadınlar gününü kutlamak için gelmiştim...
Kendinize iyi bakın.
Çok geçmişler olsun..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa