Pazar, Ocak 29, 2006

Takılar


Takı denemelerimden 2 tanesini daha sizlerle yaplaşmak istedim.

7 Yorum:

saat: 29/1/06 16:50 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Sepil,
İkisi de çok güzel olmuş, ama ben baştakini daha çok beğendim, bej veya kahverengi bir kazakla ne hoş durur:))) Ellerine sağlık
Sevgiyle kal.

 
saat: 30/1/06 09:00 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Serpil takıların çok hoş olmuş. Ellerine sağlık. Bence yapmaya devam et..

www.blogcu.com/goznuru

 
saat: 30/1/06 10:00 , Anonymous Adsız dedi ki...

çok güzel arkadaşım tarzını beğendim ellerine sağlık...

 
saat: 30/1/06 11:35 , Blogger cirkin ordek dedi ki...

guzeller gercekten.ilk olan cok agir duruyor benim favorim o :)

 
saat: 31/1/06 15:59 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ikiside cok guzel olmus Serpil, iyi gunlerde kullan.
Sevgiler,

 
saat: 22/2/06 00:55 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpilciğim,güzel dileklerin için çok saol kızımın ateşi birazda olsa düştü.Bu arada sayfanın başında pek bişey göremedim acaba sorun bendemi bilmiyorum...yorum yazmak içinde bu güzel veharika ötesi takıları seçtim

 
saat: 9/3/06 16:05 , Anonymous Adsız dedi ki...

bende karanfilli bi kolye yaptım güsel oldu senin kolyelerinde güsel olmuş dewamını beklioz..:D

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa