Pazar, Mart 11, 2007





Bu sene kursta durmadan boncuk işi yapıyorum. Örtüler, yastıklar...

Sizlerle yaptığım masa örtüsünü paylaşacağım.

Keten tül üzerine nervürler çekerek karelere ayırdım ve bu nervürler arasına sarı ve kahverengi hint pulu ve kum boncukları işledim. Daha sonra da sarı sim ve hint puluyla çerçeve yaptım.

Bu masa örtüsünü kardeşime doğum gününde hediye ettim. Çok beğendi.

Umarım sizlerde beğenirsiniz...

Sağlıklı günler sizinle olsun.


Not: Büyük hallerini görmek için resimlerin üzerine tıklayabilirsiniz.

13 Yorum:

saat: 11/3/07 23:08 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ablacığım, ellerin dErt görmesin..
Biliyorum senin kıyıda köşede vardır güzel cicilerin... son zamanlarda boncuklar çok moda, HER YERDE KULLANILIYOR. benim de hoşuma gidiyor. NE şanslı kardeşin var.
BİR İŞ YAPTIN HEM BLOGTAKİLERİN HEM KARDEŞİNİN GÖNLÜNÜ ALDIN..
ÖPÜYORUM YANAKLARINDAN.
SEVGİYLE KAL...

 
saat: 12/3/07 01:28 , Anonymous Adsız dedi ki...

canışım çok güzel bir çalışma olmuş ellerin dert görmesin. kimbilir kardeşin nasıl sevinmiştir. iyi günlerde kullansın inşallah.
harikasın. diğer işlerini de büyük bir merakla bekliyorum.kucak dolusu sevgiler.

 
saat: 12/3/07 09:23 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar Serpil hanım bu çalışmanızda diğerleri gibi çok güzel,özenli ve düzgün olmuş ellerinize sağlık kardeşinizde iyi günlerde kullansın.sadece masa örtüsü değil tabi üzerindeki cam takımlarda çok hoşlar eminim onlarıda siz hazırlamışsınızdır.Sevgilerimi bırakıyorum.

 
saat: 12/3/07 10:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

ablacım güzel ötesi bir çalışma olmuş ellerin dert görmesin işte tam bir elemeği diye ben buna derim.ablacında iyi günlerde kullansın.
iyi haftalar dilerim sevgiler

 
saat: 12/3/07 22:44 , Anonymous Adsız dedi ki...

iyi aksamlar serpil hanim ellerinize saglik ortuler cok guzel olmus

 
saat: 13/3/07 10:47 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil ellerine saglık her yaptıgın gibi bu örtüde cok güzel .kardesin iyi günlerde kullansın...İnsaallah babacıgın daha iyidir.saglık huzur ve sevgiyle kal..
munevce

 
saat: 13/3/07 11:55 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Serpil,
Valla çoook güzel, tabii resimdekinden daha da güzeldir, şıkır şıkır boncuklar, bayılırım... Ellerine sağlık, kardeşin güle güle kullansın,şanslı kız:))) doğum günü kutlu olsun, nice yıllara inşaallah
Sevgiyle kal

 
saat: 13/3/07 12:09 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Kimbilir daha ne güzellikler izleyeceğiz senden Serpilciğim. Çok hoş olmuş ellerine sağlık. Sevgiler

 
saat: 13/3/07 18:32 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ellerine yüreğine sağlık. Çok çok çok beğendim. Kardeşin iyi günlerde kullansın.
Sevgiler,

 
saat: 13/3/07 18:37 , Blogger Şirin dedi ki...

Serpilciğim!
Yaptıkların çok güzel de... kendine çok daha yakız etmiyor musun? Boncuk işlemek kolay mı öyle... Gözlerine yazık ya... Bence kendini bu kadar yorma.. ellerine sağlık çok güzel olmuş ama gerçekten bu kadar zaman ayırıp gözlerini yormana değer mi?
Dost acı söyler... Çık biraz da karın kışın tadını çıkar dışarda...
Hep kapalı alanlarda otur iş işle... Yok yok ... Biraz da dışarı çık... Ne ukala arkadaşım di mi?

 
saat: 13/3/07 23:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpilciğim
Ellerine sağlık çok güzel işlemişsin en son yaptığım işte boncuk kullandım çok yorucu ama zevkli.
İyi dileklerine teşekkür ediyorum hep beraber blog yaşları kutlamak dileği ile canım
sevgiler

 
saat: 14/3/07 22:43 , Anonymous Adsız dedi ki...

Çok şık olmuş canım ellerine sağlık ,güle güle kullan !sevgiler...

 
saat: 16/3/07 08:54 , Anonymous Adsız dedi ki...

günaydın canımcım,
dünde geldim ama cboxa yazamıyorum bu sabah da aynı şey oldu.sadece senin blogunda değil hayatsunun blogundada aynı sorunu yaşadım umarım yorumda problem çıkmaz.sevgilerimle

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa