Pazar, Ocak 29, 2006

Seccade


Yine benim ortaokul dönemimde çeyizime işlediğim seccadem.

19 Yorum:

saat: 29/1/06 12:07 , Anonymous Adsız dedi ki...

cok guzel ıslemıssın sevgılı Serpıl elıne saglık ornegıde cok guzel.saglıklı gunlerde kullan.takılarda cok guzel ellerıne saglık sevgıler

 
saat: 29/1/06 13:56 , Blogger nagice dedi ki...

ellerine sağlık.çok güzel olmuş..

 
saat: 29/1/06 16:48 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Serpil,
Çok güzel bir örnek, çok da güzel işlemişsin, ellerine sağlık.
Sevgiyle kal:)))

 
saat: 30/1/06 07:08 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpilcim inanılmaz zarif ellerinize sağlık ve insan bakınca dinleniyor öyle bir havası var:)bayıldım.Belkide pastel tonları sevdiğimden bilemiyorum :)takılara gelince çok zevkli ve çok güzel olmuşlar kalpli favorim:)Sevgilerimle:)

 
saat: 30/1/06 11:34 , Blogger cirkin ordek dedi ki...

Ne kadar guzel bir ornekmis ellerine saglik.

 
saat: 30/1/06 13:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

Seccade örneği çok güzelmiş. Ellerinize sağlık.
Takılarınız da çok güzel olmuş. Yaptığınız bu güzel takıları takıyor musunuz? Merak ettim.
Sevgiler,

 
saat: 31/1/06 11:59 , Blogger akçahan dedi ki...

Seccaden hoş Serpil. Ablamın işlediği bizim de ara sıra katkıda bulunduğumuz günleri hatırladım Sevgilerimle, hoşçakal.

 
saat: 31/1/06 12:52 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba nasılsınız
seccade çok güzel olmuş sanki daha yeni işlenmiş gibi görünüyor
kendinize iyi bakın sevgiyle mutlu kalın:))

 
saat: 31/1/06 16:01 , Anonymous Adsız dedi ki...

Seccadenin renkleri ve modeli cok hos. Orta okulda boyle birsey yaptigina gore cok hamarat olmalisin! :)

 
saat: 1/2/06 01:49 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Serpil,
Övgü dolu sözlerin için çok teşekkür ederim. Ben de hepinizi tanımaktan mutluluk duyuyorum, herkese okadar alıştım ki...Ziyaret edip haber alamadığım zaman endişeleniyorum. Hep aklıma takılıyor, iyimi, hastamı diye düşünüyorum. Aynı şekilde merak edilmek ve düşünülmek çok güzel bir duygu.Kimbilir belki bir gün bir araya da gelir, karşılıklı sohbet de ederiz. Seni kucaklıyorum:)))
Sevgiyle kal

 
saat: 1/2/06 03:02 , Anonymous Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim cok güzel olmus benimde böyle bir seccadem var ama resmini cekemiyorum cunku butun ceyizim türkiyedeki evimizde :(

 
saat: 1/2/06 23:41 , Blogger tomurcuk dedi ki...

Bakınca aynı benimki dedim aynı örnek bende de var ve ben de kendim yapmıştım ve hala çeyizimde duruyor,ellerine sağlık negüzel eski işlerin maziyi hatırlatması...

 
saat: 2/2/06 10:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

Eskiden elişine başlama yaşı daha küçükmüş.Şimdilerde daha geç öğreniyor herkes.Hele ortaokul dönemine göre yapılabilecek çok büyük birşey bence.Ellerinize sağlık..

 
saat: 2/2/06 14:53 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Serpil çok hoş olmuş. Eskiden bir çeyiz yapma adeti vardı, elelden birşeyler hazırlanırdı. Şimdi gençlerin hiçbiri böyle düşünmüyor. Aslında iyimi yapıyorlar kötümü pek anlamıyorum. Ellerine sağlık canım, sevgiler

 
saat: 2/2/06 16:12 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba serpil,ben yust,mesajlarını aldım msn adresimi istemissin ben sana mail adresimi vereyim sen bana msn adresini yaz.yorumlar yerıne yazarsam herkesler görür dimi:))))
öperim kolay gelsin sana .bu arada ellerine sağlık marifetli arkadaşım

 
saat: 2/2/06 16:13 , Anonymous Adsız dedi ki...

serpil.....
mail adresim:
eyustuner@yahoo.com veya eyustuner2000 yahoo.com....
hangisine istersen blogdan yazı yaz bana ulaşırım sana.msn sen adresini ver ben ekleyım seni:)
sevgilerimle.iyi ve de mutlu sağlıklı günler sana

 
saat: 9/2/06 23:20 , Anonymous Adsız dedi ki...

Seccade çok güzel ve çok hoşuma gitti. Ben de yapmak istiyorum acaba ayrıntısını da verebilir misiniz?Şimdiden teşekkür edrim.

 
saat: 5/2/07 18:59 , Anonymous Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Cheap airline flights to aberdeen scotland uk Area grape rugs Mac webcam Buick skyhawk repair information online http://www.online-payday-loan-8.info/pactiv-retirement-plan-account-id-paciv-tn100.html Craps odds of winning Ichiban dvd player Cat milk allergy siamese Gmc hallwright dealership Us critical illness insurance policy premiums Canadian fire alarm test vaughan bassett furniture sex toon comm Airline reservation project Electrical contractors brentwood ca low price infrared saunas

 
saat: 13/4/07 09:51 , Blogger hacibelli dedi ki...

seccade seccade seccade ahhh elişi seccade ahhh ben yorumumu yazmıştım bu niye geldı? hacibelli hacmalzemeleri olarak bizde makina seccade var fatih yavuz selimde tlf 5342150 selam ve dua ile eline saglık cok güzel bir seccade

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa