Cuma, Mart 17, 2006

Sobe

Sevgili Emine (yapabildiklerim) sevgi konusunda beni sobelemiş. Rahatsızlığım nedeniyle biraz geciktirdim. Kusura bakmasın.

1- Sizce sevgi nedir?
Yanlışları bile hoşgörmek, eksiklikleri görmezlikten gelebilmektir.

2- Yeniden doğsaydınız ne olmak isterdiniz?
Yine aynı işi yapmak isterdim.

3- Sizi en çok duygulandıran ve iz bırakan şarkılar hangileridir?
Şimdi Uzaklardasın (Zeki Müren)

4-En çok etkilendiğiniz şair kim?
Nazım Hikmet RAN

5- İsminizin ne olmasını isterdiniz?
Adımdan hoşnutum.

6- Hayatınızı değiştiren olay nedir?
Hayatımı değiştiren olay evlenmemdir. Mutlu olduğum eşim ve çocuklarımla yaşayıp gidiyorum.


Sobeleyeceğim arkadaşım kalmadı herhalde cevabımı geciktirdiğim için. Yeni sobelemelerde görüşmek üzere. Sevgilerimle.

3 Yorum:

saat: 18/3/06 07:40 , Anonymous Adsız dedi ki...

SELAM BLOĞUMU ZİYARET ADİP BANA MORAL VERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİYLE KALIN,
BLOGCUDAN PETUNYA

 
saat: 21/3/06 21:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

ikimizde aynı şarkıda duygulanıyormuşuz, bu şarkıyı her dinlediğimde hüzünlenir hatta kendimi bıraksam hüngür hüngür ağlarım. Bende çok etkisi var.
ahhhhhhhh içimden söyledim şimdi...
hoşçakal arkadaşım

 
saat: 4/4/06 16:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba serpil hanım,
Sizi sobeledim.Sorular sayfamda.
www.blogcu.com/Sevgisepeti

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa