Perşembe, Şubat 02, 2006

Yatak Örtüsü



Geçen sene kursta yaptığım yatak örtüsünü sizlerle paylaşmak istedim.
Beyaz patiska üzerine işlenmiş kaneviceyi krem rengi ham keten üzerine aplike yaptım. Kanevicemin kumaşı beyaz olduğu için demlenmiş, bir miktar tuz atılmış çayın içine batırdım. Bir müddet beklettikten sonra yıkadım ve ütüledim.(Daha sonra yıkandığında rengi atmıyor) Kanevicemin kenarlarına lila ve yeşil renk patiskalardan biye yaptım, kumaşıma 20 santim aralıklarla nervür çektim daha sonra altına elyaf ve astar koydum. Yine lila ve yeşil renkte iplerden nervürlerin her iki tarafına yorganlama yaptım. Son olarak da etrafına yeşil ve lila renkle biye geçtim.
Gerçi bazı yerlere yorganlama potluk yapmış ama umarım beğenirsiniz.

15 Yorum:

saat: 3/2/06 00:19 , Blogger NuR dedi ki...

Sevgili Serpil,
Su gibi, çok güzel, ellerine sağlık, güle güle kullan. Potluk motluk yapmamış, çok ama çook güzel olmuş:))))
Sevgiyle kal.

 
saat: 3/2/06 06:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil çok güzel olmuş, örnek çok zarif ,karşıdan duruşuda çok ağır ellerinize sağlık:)Sevgilerimle
P.S:Bence de pot yok .

 
saat: 3/2/06 09:48 , Blogger akçahan dedi ki...

Çok güzel bir çalışma Sevgili Serpil, güzel günlerde kullan. Potluk yok bence de, ellerine sağlık.

 
saat: 3/2/06 11:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş sitenizi de çok beğendim ve listeme ekledim

 
saat: 4/2/06 00:55 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Ellerinize saglik. Buyuk bir sabir gerekir her halde bu guzelligi yapabilmek icin. Nervur ne demek, kusura bakmayin buralarda kaldikca duymadigimiz ya da kullanmadidigimiz icin unuttugumuz o kadar cok kelime varki!

Sevgiler.

 
saat: 4/2/06 23:44 , Anonymous Adsız dedi ki...

Kanavice'yi cok severim.Yaptigin yatak ortusu de cok guzel gorunuyor,ellerine saglik. Gule gule kullan.
Sevgiler...

 
saat: 5/2/06 17:27 , Anonymous Adsız dedi ki...

çok güzel olmu, ellerinize sağlık..

 
saat: 5/2/06 22:26 , Anonymous Adsız dedi ki...

masaallah sevgılı Serpıl cok guzel olmus ellerıne saglık ıyı gunlerde kullan.saglık ve sevgıyle kal..

 
saat: 5/2/06 23:25 , Blogger nagice dedi ki...

canım harikasın ellerin dert örmesin.iyi günlerle kullanılsın..

 
saat: 6/2/06 13:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

Çok çok güzel. Ellerin dert görmesin.
Sevgiler,

 
saat: 8/2/06 00:36 , Blogger Hülya YILMAZ dedi ki...

çok şık olmuş. mutlu günlerde kullan...

 
saat: 8/2/06 14:50 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Kaneviçeyi ne kadar güzel değerlendirmişsin, ellerine sağlık. Çok iyi fikir, ben de oldukça fazla kaneviçe var, sandıkta beklediği için üzülüyorum.Sevgiler.

 
saat: 21/2/06 11:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

NE GÜZEL OLMUŞ. KANEVİÇEYİ DE DEĞERLENDİRMİŞ OLMAN İYİ FİKİR. ELLERİNE SAĞLIK...blogcu.com/pastel

 
saat: 29/12/06 18:44 , Anonymous Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
»

 
saat: 5/2/07 10:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

This is very interesting site... homeopathic treatment for rosacea Upskirt sneak Asain blowjob wmv female japanese swimsuit models Hot lesbian latina Wholesale distributors home decoration eyeglasses opticians chicago

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa