Cuma, Mart 03, 2006

4 Mimim

Sevgili arkadaşım Münevce sobeledi. Cevaplarım aşağıdadır.

1.YAŞADIĞIM YERLER

11.04.1958 yılında Diyarbakır'da doğmuşum. Babamın görevi icabı 2 yaşında iken Eskişehir'e gitmisiz.9 yıl Eskişehir'de kaldık.Daha sonra da Ankara'ya geldik 9 yılda Ankarada kaldıktan sonra babamın emekli olmasından sonra memleketimiz Bolu'ya döndük. Halen Bolu'da yaşamaktayım.

2.DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM YADA DİZİ
İkinci bahar, Bir İstanbul masalı,Yeşil yol,Hababam Sınıfı
3.İZLEDİĞİM 4 TELEVİZYON PROGRAMI
İzlediğim 4 tv programı öğleden sonra yeşil elma(Oktay Usta hemşehrim),Derya gibi, Aliye,Büyük yalan

4.TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER
Tatil için gittiğim yerler Alanya,Antalya,Kuşadası,Didim
5.YAPTIĞIM İŞ
Ben 20 sene bir Devlet dairesinde çalıştım, 8 yıl önce emekli oldum.Şimdi bazı sosyal faaliyetlerde bulunuyor ve kurslara gidiyorum.
6.EN SEVDİĞİM 4 YEMEK
Dolma,mantı,taze fasulye,domatesli yumurta
7.ŞU AN HEMEN OLMAK İSTEDİĞİM YER
Şu anda elimin altında bir düğme olsa oğlumun ve kızımın(gelinim)yanında Mersin'de olmak isterdim.Mersin'i seviyorum.


Bende eğer sobelenmediylerse Hobi Keyfi Burcu ile La Cocinade Nilay'ı sobeliyorum.Ben yazana kadar inşallah sobelenmemişlerdir.
Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

20 Yorum:

saat: 4/3/06 04:25 , Blogger Nilay dedi ki...

Ablacim bu gece cevaplarim ben mimi. Bu arada kizimin bloguna biraktigin yorumu da gordum, cok tesekkur ederim. Ona hatira birseyler yapmak istedim. Ilerde okusun, resimlerine baksin diye...
Sevgilerimle

 
saat: 5/3/06 11:54 , Blogger Hülya YILMAZ dedi ki...

Serpil'cim,
Dilerim en kısa zamanda Mersin'de olursun.
Bana Bolu'yu sormuşsun. Bolu'ya bir yaşımda gitmişim, ortakulu bitirdiğim yıl Ankara'ya geldik. Çocukluğum orada geçtiği için sanırım, Bolu'yu çok severim. Arada piknik ve gezmek için, Abant, Yedi Göller, Gölcük'e gidiyoruz.

 
saat: 5/3/06 16:08 , Anonymous Adsız dedi ki...

İnşallah en kısa zamanda mersi'de olursunuz. Didime gelirseniz iyi olur orda buluşuruz. :) sevgi ve sağlıcakla kalın.

 
saat: 5/3/06 16:33 , Blogger life dedi ki...

Merhaba,
Bugün sitenizi gezerken linkimi sildiğinizi gördüm.Neden sildiniz öğrenebilir miyim acaba? Size karşı bir sürç-i lisan mı ettim?

Sevgilerimle...

 
saat: 5/3/06 20:35 , Blogger life dedi ki...

Pikemi beğenmenize sevindim.Teşekkür ederim.
Bende yanlış birşey yaptığımı yada yazdığımı düşündüm.Her zaman eleştiriye açığım.Eğer bir yanlışımı görürseniz söyleyin.Sözlerinizi dikkate alırım.

Sevgi,Selam ve Duayla...

 
saat: 5/3/06 22:11 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba,ben Rümeysa
Siteniz her zaman ki gibi çok guzel evet o gün cumartesi günü herçekten yoruldum sevgiler:)

 
saat: 5/3/06 23:10 , Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili serpilce seni yakından tanımak güzeldi..........aliye dizisine bende bayılıyorumfakat nazar değdi sanırım....bakalım dizinin akibeti ne olcak

 
saat: 5/3/06 23:16 , Anonymous Adsız dedi ki...

seni daha yakından tanıdığıma memnun oldum kardeşinin resmini beyendim bende resim kursuna gidiyorum kara kalem çalışmalarındayız henüz bende seni beklerim sevgilerimle

 
saat: 5/3/06 23:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

ismim çıkmadı bi hata yaptım galiba

 
saat: 6/3/06 00:34 , Blogger nagice dedi ki...

seni tanımak güzel.annemlerin bir bolu gezisi planı var.ama neresine bilmiyorum.annele babamı tanıştıran kişi boludaymışve davet ediyormuş bizimkileri..

 
saat: 6/3/06 09:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpilce gönderdiğiniz örnek için çok teşekkür ediyorum.İşimize yarayacağından emin olabilirsiniz.Sobe cevaplarınız çok hoş.Umarım yakın bir zamanda oğlunuzu ve kızınızı görebilirsiniz.

 
saat: 6/3/06 12:15 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Sevgili Serpil; Yoğun kış geçiren bir yörede olduğun için Mersini özlemen doğal, hem de sevdiklerin oradaymış.Eh yazın ucu gözüktü sayılır, en kısa zamanda hayal ettiğin yerlerde olmanı ayrıca, sevdiklerinle, rahat ve huzur dolu emeklilik dönemi geçirmeni diliyorum.

 
saat: 6/3/06 17:29 , Anonymous Adsız dedi ki...

ablacım çok güzel yaaa. resimler çok orjinal fırçayı tutanın ellerine sağlık.böyle hobilerle uğraşmak insanın ruhunu dinlendiriyor.tabi senin takılarınıda unutmadım.kendine iyi bak
NURAY EKİN

 
saat: 6/3/06 17:29 , Anonymous Adsız dedi ki...

Abla yaa.eşinin sitesi açılmıyo nedenki?
nuray ekin

 
saat: 6/3/06 21:04 , Anonymous Adsız dedi ki...

arkadaşım merhaba
Demek didime gidiyorsun yazları. Bende orada oluyorum :)görüşebiliriz ne dersin. Canım seni siteme ekledim. Biraz geç bile kaldım. Çünkü sen benim sürekli ziyaretçilerimdensin. neyse eklediğimi söylemek istedim hemde adresi doğru yazmışmıyım diye kontrol mahiyetinde sayfana geldim. görüşmek üzere arkadaşım.

 
saat: 7/3/06 14:07 , Anonymous Adsız dedi ki...

selamlar serpil güzel dileklerin ve yorumların çok çok teşekkür ediyorum canım ben bu arlar çok yoğundum pek uğrayamadım kusuruma bakma telafi edicem söz sevgiler görüşmek üzere bye :)

 
saat: 7/3/06 15:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil hanım,
bloguma ziyaretiniz için teşekkürler. Sizin blogunuzda çok güzel şeyler var. Takılar süper. Sevgilerimle Nesrin

 
saat: 7/3/06 22:41 , Blogger Elifce dedi ki...

Serpilciğim çok güzel yazdıkların bende okudum şuan bu yazıyı yazdığım saat 22:40 sanırım Aliyeyi izliyorsun:) yazdığına göre...Canımcık Dünya Kadınlar Gününü Kutlarım..

 
saat: 8/3/06 01:20 , Blogger MEYRACA dedi ki...

Tüm dünya kadınlarının ve senin günümümüz kutlu olsun..sevgiler..

 
saat: 15/2/07 01:34 , Anonymous Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. lower cholesterol citrus extract Aq151c volvo penta used parts volkswagen eurovan winnebago 2001 volvo s40 headlights Lucky guy having fun hot shemale threesome Puffy nipples and boobs

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa