Pazar, Nisan 09, 2006

Yine sobelenmişim.Sevgi Sepeti adaşım Serpil soblemiş

İşte cevaplarım.

1.Cennette yada cehennemde(kimbilir?)İnsanlığa yön veren bütün o eski bilim adamları Einstein, Newton, Maxvveli, Rodherford, Galileo, Pascal, Bohr vs…)bir araya gelmişler. Hergün bilimsel konular üzerinde tartışmak çok sıkmış onları,ve birgün saklambaç oynamaya karar vermişler.Kısa çöpü çeken Einstein başlamış saymaya yüze kadar herkeste bir koşuşturmaca, saklanacak yer arıyorlar. Ama bir tek saf(?)Newton olduğu yerden kıpırdamamış.Yerden Bir sopa almış ve yere bir şeyler çizmiş. Bu arada Einstein saymayı bitirir ve arkasına döner dönmez. Hemen hiç düşünmeden…..sobeder. Einstein’in sobelediği kimdir ve neden?

Ben değilim

2.Okuduğunda seni en çok etkileyen kitap?

Ayşe Kulin’in kitapları beni etkiler.

3.Takip ettiğin dergi?

Şu anda takip ettiğim dergi pek yok

4.Günlük okuduğum gazete?

Netteki bütün ulusal gazeteleri ve İlimin yerel gazeteleri.

5.En yaramaz çocukluk anın?

Laf aramızda çocukken çok yaramazdım.Bu konuda annemi biraz üzdüm galiba.

Bir gün sinamadan geldik.ben biraz sokakta oynamak istedim annemde akşam oldu eve gir dedi tabi dinlemedim kaçtım sokağa.Duvardan duvara ebelemece oynarken düştüm.bacağım yarıldı ve tabii hemen hastaneye gittik hemen 12 dikiş atıldı.aradan zaman geçti dikişler alındı doktor dikkat etmen gerek koşmıyacaksın dikişin patlar dedi dinleyen kim ben yine sokağa tabii dikiş patladı ama ben busefer korkudan gitmedim.banada hatırası kaldı.izi..

6.Televizyon yapımcısı olsan yapmak istediğin program ne olurdu?

Öğretici ve eğitici programlar

Ben yine cevabımı geçiktirdiğimden sobeliyecek kimse kalmamış.Bir başka sobede görüşmek üzere.Sevgilerimle.

2 Yorum:

saat: 10/4/06 11:49 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bugünlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretinize, sıcaklığı yuvanıza dolsun.Geçmiş kandiliniz mübarek olsun…

 
saat: 13/4/06 21:16 , Anonymous Adsız dedi ki...

:) benim dikiş izim de kolumda, bilekten dirseğe kadar. çok belli olmuyor ama hatırası var..
blogcu.com/hilalincicileri

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa