Cuma, Mart 16, 2007

Pardus 2007.1 Felis Chaus


Yaklaşık bir yıldır kullandığım işletim sistemim Pardus'un 18 Aralık'ta çıkan sürümünden bugüne yapılan tüm güncellemelerini içeren ara sürümü 2007.1, Felis chaus ismiyle duyuruldu.

Pardus 2007.1 Felis Chaus değişen ve gelişen Pardus araçlarının yanı sıra 300den fazla uygulamanın da son sürümlerini içeriyor.

“Özgürlük İçin...” sloganı ile yoluna devam eden Pardus'u internetten indirerek veya Pardus gönüllülerine ulaşarak (en fazla kargo ücretini karşılamanız gerekebilir) edinebilirsiniz.

İnternetten indirmek için aşağıdaki bağlantılara tıklamak yeterli.
Pardus 2007.1 Felis Chaus Kurulan CD
Pardus 2007.1 Felis Chaus Çalışan CD

CD Temini konusunda yardımcı olabilecek Pardus Gönüllülerinin listesine de aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.
Pardus Gönüllü CD Temini

2 Yorum:

saat: 18/3/07 00:54 , Anonymous Adsız dedi ki...

ne güzel bir haber.
senin bu sistemden çok memnun olduğunu biliyorum.
kullanacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun diyorum.
sevgilerimle...

 
saat: 28/3/07 11:39 , Anonymous Adsız dedi ki...

iyi gunler serpil arkadasim bir sobe oyunudur gidiyor bu hafta beni sobelemisler bende seni sobeledim sayfama bir bakarmisin lutfen

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa