Pazar, Nisan 09, 2006

Tepsi örtüm ve oda takımımın bir parçası.


Kolye ve bileklikler



21 Yorum:

saat: 9/4/06 07:16 , Blogger akçahan dedi ki...

Hepsi de çok hoş. İlk dantelden cuma günü ziyaret ettiğim bir ablada da gördüm, çok güzel ve kullanışlı.Ellerinize sağlık.

 
saat: 9/4/06 14:14 , Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili Serpil cok güzel danteller kolyeler elıne saglık.
mevlid kandilin mübarel olsun sevgıyle kal

 
saat: 9/4/06 14:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil
Dantellerin çok hoş takılarında öyle güle güle kullan
Mevlüt kandilinide kutluyorum
sevgiler
Gönül Topcu

 
saat: 9/4/06 15:32 , Anonymous Adsız dedi ki...

Gün vardır, bin yıldan uzun gelir bize, bir yıl vardır bir günden kısa gelir bize. Bire bin yazılan bu gecede dua edelim Rabbimiz'e. Hayırlı kandiller..

 
saat: 9/4/06 16:31 , Anonymous Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzel serpil abla.Eline sağlık.Senin de mevlit kandilin mübarek olsun..

 
saat: 9/4/06 19:42 , Anonymous Adsız dedi ki...

serpilcim hepsi birbirinden güzel eline sağlık kandilin mübarek olsun.

 
saat: 9/4/06 19:47 , Anonymous Adsız dedi ki...

SERPİLCİM, SENİN DE AİLENLE BERABER KANDİLİNİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM. BLOGCU.COM/PASTEL

 
saat: 9/4/06 19:49 , Anonymous Adsız dedi ki...

Arkadaşım
Bende sizin ve ailenizin bu mübarek gününüzün hayırlara vesile olmasını ve tüm dualarınızın kabul olmasını gönülden diliyorum. Teşekkür ederim.

ayrıca modellerin çokgüzel eline sağlık....

 
saat: 9/4/06 22:05 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım senin ve ailenin kandilini kutlar,tüm dileklerinizin kabul olmasını isterim.sevgilerimle

 
saat: 9/4/06 22:48 , Anonymous Adsız dedi ki...

hayırlı kandiller diliyorum inşallah dualarımız kabul olur www.blogcu.com/dileks

 
saat: 9/4/06 23:31 , Blogger Serra dedi ki...

Hayilri kandiller. Tepsi ortunun modelinden bugun ben baslamistim. hepsini gule gule kullan.

 
saat: 10/4/06 00:12 , Anonymous Adsız dedi ki...

kandil hediyelerin çok güzel burdan boş gitmicemi biliyodum...
en olmaz sandığın duan kabul olsun... kandilin mübarek olsun..

 
saat: 10/4/06 00:25 , Blogger akçahan dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun. Efendimizİn (S.A.V.) şefaatine erenlerden olmamız dileği ile.

 
saat: 10/4/06 07:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun ,hayırlar iyilikler getirsin.İyi haftalar.Sevgilerimle.
Örtü ve takılar çok zarifler:)güle güle kullanın.

 
saat: 10/4/06 10:02 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhabalar,
geçmiş kandiliniz mübarek olsun.
dün çok yoğun ve yorgun olduğumdan bilgisayarın başına oturamadım bir türlü.
oda takımınızın modelini çok beğendim.
takılarınız da çok cicik olmuşlar.
iyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle...
sevgiler.

 
saat: 10/4/06 12:20 , Anonymous Adsız dedi ki...

Mevlid kandiliniz mubarek olsun..Oda takiminiz cok hos..Ellerinize saglik. Gule gule kullanin.. Sevgiyle kalin...

 
saat: 10/4/06 12:32 , Blogger sevilay dedi ki...

kandilin mübarek olsun canim, bütün dualarin kabul olur insallah.

Selamlar

 
saat: 10/4/06 12:48 , Anonymous Adsız dedi ki...

Hepside çook güzel.
İyi haftalar,

 
saat: 10/4/06 12:55 , Anonymous Adsız dedi ki...

Kandiliniz kutlu olsun... Herşey gönlünce olsun!

 
saat: 15/4/06 12:22 , Anonymous Adsız dedi ki...

ablam kermesten geldim.rus salatasını ekledim bloga.sen msndesin .ben kalkıcam hemen.kermesten bende kek aldım.dolaba koydum beraber yeriz tamam mı.

 
saat: 26/4/06 09:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

renk uyumları çok hoş olmuş ve modellere bayıldım güle güle kullan arkadaşım sevgiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa