Pazar, Mart 18, 2007

Bir ülkenin varlığı sadece bir toprak parçasının üstünde olmasına bağlı değildir. Bir ülkeyi gerçekten bir ülke yapan ruhtur, inançtır, özveridir, katışıksız ve saf sevgidir.
Canını vermekten kaçınmayan onbinlerce mehmetçiğin Çanakkale'de yazdığı destanlarla bir ülke ancak gerçekten bir ülke olur. Ruhları yattıkları yerde şad olsun...
Bize şimdi düşen anmak, anlamak ve üstümüze düşen vazifeyi her ne olursa olsun yapmaktır....

Bir ülke sadece can vermekle de bir ülke olmaz. Sevmek gerekir. Sevmeyi-sevilmeyi bilmek gerekir.
50 yılı bir yastığa baş koyarak geçirebilen ana-babaların, onların sevgilerinin varlığı bir ülkeyi bir ülke yapar.
50 yılı beraber geçiren annem ve babamın evlilik yıldönümleri kutlu olsun.
Onları çok seviyorum.İyiki varlar.Nice sağlıklı yıllarda birliktelik diliyorum.

Bir ülkeyi bir ülke yapan, geleceğini hazırlayanlardır. Bugünün pırıl pırıl gençleri, gencecik anneleri-babaları, üretmeye çalışan, gelişmeye çalışan, sevgiyle dolu yürekleridir bir ülkeyi bir ülke yapan.

Doğum günün kutlu olsun İlayda.
Yeni yaşın sana kalbinden geçen bütün güzellikleri getirsin.
http://evkedisi.blogcu.com/

Ne mutlu ki aynı günde üç güzel şey yaşıyorum..

10 Yorum:

saat: 18/3/07 10:31 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım günaydın,
öncelikle anne ve babanı tebrik edeyim ne kadar güzel 50 yıl aynı yastığa baş koymak allah hepimize nasip eder inşallah,allah nazarlardan saklasın.
ilaydacığımın doğumgününü buradan kutluyorum çünkü sabahın erken saatlerinden beri uğraşmama rağmen bloglarına giremiyorum sayfa hemen hata yazıp kapanıyor hemde hepsi.
canım arkadaşım ilaydacım yeni yaşın kutlu olsun her zaman sevdiklerinle beraber sana uzun ve başarılı yıllar dilerim.koskocaman öpyürum seni.aslında serpil ablamla böle planlamamıştık ama ben yazı da ekleyemedim bloguma kusuruma bakma artık.
İYİKİ DOĞDUN İLAYDA

 
saat: 18/3/07 11:01 , Anonymous Adsız dedi ki...

18 mart sana ne çok şey getirmiş, benim dedemde gaziydi. dedemin kardeşi şehit olmuş, karısı gencecik dul kalmış.DEDEMİN , çanankkale şavaşında yaralanmış , gazi madalyası ve maaşı vardı. her 18 mart BİZİM AİLEMİZ İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR. Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum. Bu ülkenin kıymetini bilmek herkesin birinci vazifesi olmalıdır....
Annenle baban evlenmek için ne güzel bir gün seçmişler. Onların da bu güzel günlerini candan kutluyorum. nice sağlıklı uzun yıllar diliyorum...
İyiki doğdun İLYDA...
İlaydanın yaşını kutluyorum, SAĞLIKLI uzun ömürler diliyorum. Umarım böyle özel bir günde doğmuş olmanın hakkını verecek milletine hayırlı bir evlat olur.. İLYDA yolunda bahtında açık olsun..
HOŞÇAKAL ABLACIĞIMM...

 
saat: 18/3/07 12:19 , Anonymous Adsız dedi ki...

canışım,

dün gece saat 12.00 den sonra bana msnde doğumgünüm için kutlama hazırlayıp, süpriz yapıp, beni sevinçten ağlattığın yeterli gelmedi galiba bir de burda süpriz hazırlamışsın.
çooookkk teşekkür ederim canışım.
seni çok seviyorum biliyorsun.
anneciğinin, babacığının yanaklarından öpüyorum. daha nice nice uzun, mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum onlara.
sen bugün onların yanına gideceksin zaten benim için kocaman birer öpücük kondurursun yanaklarına olur mu...
seninle tanışmamızın üstünden nerdeyse 1 sene geçecek canışım, az kaldı sanıyorum dolmasına.
bu bir yılda acı, tatlı neler paylaştık neler değil mi...
aile gibi olduk. yanyana olamasak da , ayrı şehirlerde yaşasak ta istediğimiz her an beraber olabildik, görüşebildik. iyi ki tanıdım seni, iyi ki varsın canışım.
18 martta şehit düşen bütün askerlerimize Allahtan rahmet diliyorum. Mekanları cennet olsun inşallah.
öpüyorum seni, sevgiler.

not:ayrıca didemciğim bu sabah msnden doğumgünümü kutladı, buraya da yazmış sağolsun.ona da çok teşekkür ediyorum.ikiniz de beni inanılmaz mutlu ettiniz...

 
saat: 18/3/07 15:06 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil öncelikle vatanımız icin canını veren ve bize bu güzeli vatanı armagan eden tüm şehitlerimiz ruhları şad mekanları cennet olsun.Mevlam o acı günleri bir daha yaşatmasın.
Serpilcigim anneciğinin babacığının saglık huzur mutluluk icinde daha nice yıldönümler kutlamalarını dilerim.sağlık ve sevgiyle kal..
munevce

 
saat: 18/3/07 19:01 , Blogger one ben bir sey dedi ki...

Serpilcim,
Bu Vatan için canlarını göz kırpmadan feda eden şehitlerimizin ruhları şad olsun.Bu vatan kolay kazanılmadı .
Anne ve babanızın yıldönümlerinide kutluyorum.Sağlıklı nice uzun yıllar diliyorum.
İlaydanın da doğum gününü buradanda kutluyorum nice sağlıklı mutlu seneler diliyorum.
Sevgilerimle

 
saat: 18/3/07 23:05 , Anonymous Adsız dedi ki...

Öncelikle Çanakkale Zaferi'mizi kutluyorum... Bugün aslında yas değil kutlama günüdür...Zafer günüdür...
Annenle babanında böyle bir tarihte aile kurmaları çok anlamlı olmalı... Onlara daha nice sağlı

 
saat: 19/3/07 13:11 , Anonymous Adsız dedi ki...

canısı merhaba ne güzel bir mutluluk ,anne babanın bu kadar yılbirlikte yaşamalrı. onları kutluyor ellerinden öpüyorum. canım sanada iyi haftalar

 
saat: 20/3/07 14:15 , Anonymous Adsız dedi ki...

merabalar oncelike bu vatan icin sehit dusen butun vatan evlatlarimiza allahtan rahmet diliyorummekanlari cennet yattiklari yerler nurla dolsun onlarin sayesinde bugunlere geldik unutmamak lazim ayrica annenizle babanizinda evlilik yildonumleri kutlu olsun allah bizede okadar seler nasip etsin
kizlariminnakislari.blogcu.com

 
saat: 25/3/07 22:55 , Blogger sebboy dedi ki...

Nice nice güzellikler yaşamanız dileğiyle...

 
saat: 24/4/07 19:39 , Blogger "Su'cuk" dedi ki...

Harika paylaşımlarınız için teşekkürler..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa