Cumartesi, Mayıs 12, 2007


Annemin ve tüm annelerin
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN

35 Yorum:

saat: 12/5/07 21:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

SERPİL ABLACIM CANIM,
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.
SEVGİLERİMLE

 
saat: 12/5/07 23:12 , Blogger Nalan Kaplan dedi ki...

SERPİLCİM ANELER GÜNÜN KUTLU OLSUN !

 
saat: 12/5/07 23:34 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ablarının ve annelerin en sevgi dolusu ,
en sevimlisi,
en tatlısı,
en yumuşağı,
en vefakar,cefakarı,
Anneler günün kutlu olsun...

Boya badana çok şık olmuş, yakışmış.
Öpüyurum ablacım.

 
saat: 13/5/07 00:37 , Anonymous Adsız dedi ki...

ablacım dün yazmıştım yinede bu güzel ve özel gününü kutlarım.sevgiler..bu arada yorumlarımı herkes yazar açtım..

 
saat: 13/5/07 10:40 , Anonymous Adsız dedi ki...

canışımmmm,
sen tanıdığım en tatlı, en sevgi dolu, en fadakar annelerden birisin. sana olan sevgimi kelimelere dökmem zaten mümkün değil.sen herşeyin en güzeline layıksın. çocukların çok şanslılar senin gibi bir anneleri olduğu için. zaten senin değerini de fazlasıyla biliyorlar,eminim.
sevgili anneciğinin de anneler gününü kutluyorum.iyi ki seni doğurmuş. ellerinden öpüyorum onun.
kucak dolusu sevgiler.

 
saat: 13/5/07 10:47 , Anonymous Adsız dedi ki...

Belkide kimsenin anlatamadığı,kitaplara yazamadığı
O DUYGUNUN adı nedir? Anne
......
Ellerin neden bu kadar sıcak,
Kucağın niçin? GÜVENİLİR
Niçin anne neden hiç kimse sen gibi degildir?
AĞLIYORUM.....Başımı yaslıyacağım bağır yok


anneler günün kutlu olsun

 
saat: 13/5/07 11:29 , Blogger Şirin dedi ki...

Sana ve tüm annelere çocuklarıyla birlikte geçirecekleri güzel bir gün diliyorum Serpilciğim!

 
saat: 13/5/07 12:00 , Anonymous Adsız dedi ki...

Serpilcim
Anneler gününü kutluyorum canım
sevgiler

 
saat: 13/5/07 12:01 , Blogger one ben bir sey dedi ki...

Serpilcim
Anneler gününüzü kutluyor çokk öpüyorumm
sevgilerimle

 
saat: 13/5/07 12:51 , Anonymous Adsız dedi ki...

Anneler Günün kutlu olsun arkadaşım..sevgilerimle

http://www.siirparki.com/annekart8.html

 
saat: 13/5/07 13:53 , Anonymous Adsız dedi ki...

serpilcim çok teşekkürelr anneler günün kutlu olsun sevgiler

 
saat: 13/5/07 15:46 , Blogger sebboy dedi ki...

sizin de anneler gününüz kutlu olsun nice sağlıklı mutlu ve huzur dolu günlere...

 
saat: 13/5/07 16:34 , Anonymous Adsız dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Serpil abla..sevgiler

 
saat: 13/5/07 18:13 , Anonymous Adsız dedi ki...

ANNE OLAN OLMAYAN İÇİNDE ANNELİK DUYGUSUNU BARINDIRAN TÜM ARKADAŞLARIMIN ANNELER GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..

 
saat: 13/5/07 18:15 , Blogger akçahan dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun. Sevgilerimle!

 
saat: 13/5/07 18:16 , Anonymous Adsız dedi ki...

günaydın canım ablam..fırsat bulamam belki dedim anneler gününü kutluyorum..bak elimde bir buket kır çiçekleriyle geldim..

 
saat: 13/5/07 18:23 , Blogger NuR dedi ki...

Canım, ben de senin bu güzel gününü kutlarım. Sana ve sevdiklerine, sevenlerine huzurlu, uzun ömür dilerim.
Sevgiyle kal

 
saat: 13/5/07 19:58 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil anneler günün kutlu olsun.Tüm annelerin ,anne gibi hissedenlerin, anne adaylarının günlerini kutluyor önlerinde saygıyla eğiliyorum.

 
saat: 13/5/07 20:10 , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım senin de anneler günün kutlu olsun.Nice yıllara sevdiklerinle,yavrularınla.

 
saat: 13/5/07 20:14 , Anonymous Adsız dedi ki...

teşekkürler,seninde anneler günün kutlu olsun

 
saat: 13/5/07 20:58 , Anonymous Adsız dedi ki...

sekerlivanilin.blogcu

anneler gününüz kutlu olsun

 
saat: 13/5/07 21:28 , Blogger nagice dedi ki...

sizin vetüm ziyaretçilerinizin bu özel ve güzel günü kutlu olsun

 
saat: 13/5/07 22:16 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım ablacım bende senin anneler gününü kutluyorum.sevgilerimi sunuyorum.

 
saat: 13/5/07 22:24 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba canım sagol bende seni anneler günü kutlu olsun senı cok scok güzel sevgiler

 
saat: 13/5/07 22:37 , Anonymous Adsız dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun. Hep çocuklarınız ve sevdiklerinizle geçirin anneler gününü!
SEVGİLERMLE
ASLI

 
saat: 13/5/07 23:21 , Anonymous Adsız dedi ki...

ziyaret edip bana moral verdiğin için teşekkür ederim.sağlık çok önemli kaybedince anlıyoruz işte..sanada sağlıklı günler dilerim anneler gününü kutlarım canım
sevgiler..

 
saat: 13/5/07 23:46 , Blogger Ayşe dedi ki...

Serpil ablacım, ben de senin ve tüm annelerin anneler gününü kutlarım..

Sevgi ve selamlar..

 
saat: 14/5/07 00:19 , Blogger Hülya YILMAZ dedi ki...

Serpil'cim,
anneler günün kutlu ve mutlu olsun.

 
saat: 14/5/07 00:46 , Anonymous Adsız dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım tşk ederim iyi geceler k.i.b hoşçakal demetinevi....

 
saat: 14/5/07 08:17 , Blogger http://gercekyasamdan.blogcu.com/ dedi ki...

Anneler gününüzü kutluyorum.
Günaydın mutlu ve sağlıklı bir hafta geçirmenizi diliyorum sevgiyle kalın :)

 
saat: 14/5/07 09:32 , Blogger NAZLICA dedi ki...

Sevgili Serpilciğim, Anneler günün kutlu olsun, Allah evlatlarının gününü göstersin inşallah. Sevgiyle canım.

 
saat: 18/5/07 10:23 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili adaşım,

Duygular vardır anlatılamayan, sevgiler vardır kalplere sığmayan, dostluklar vardır hiçbir şekilde yıkılmayan, bazı insanlar vardır asla unutulmayan....

 
saat: 18/5/07 14:00 , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım ablacım umarım iyisindir. Annenin ördüğü hırka ne kadar hoşmuş ellerine yüreğine sağlık annenin. Annelerin yaptığı herşey ayrı bir güzel oluyor bide onların ördükleri daha bi severek giyiliyor , yaptıkları yemekler ayrı bir güzel oluyor. YAni annelerin elinden ne çıksa tadına doyum olmuyor değilmi ablacım.

Bu aralar üzerimde bi bezginlik var anlam veremediğim bloğuma bile girmiyorum :( Biraz geç oldu diyeceğim ama anneler her zaman hatırlanmalı onların günü sadece birgün değildir diyerek senin ve annenin anneler gününü kutluyorum.

Sevgilerimi gönderiyorummmm

 
saat: 27/5/07 21:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba, ben artık berrince.blogspot tan www.berrince.com a geçtim. Rica etsem sitendeki adres linkimi değiştirebilir misin?
Sevgiler,

 
saat: 29/6/07 11:30 , Blogger Tuhfe dedi ki...

Güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa